wtorek, 26 lipca 2011

wbrew zdrowemu rozsądkowi ;)

Cholerne allegro ;)
Wystarczyło kliknąć i poczekać dwa dni. Zdecydowanie zbyt łatwo ;)
Od wczoraj mieszka z nami nowy aparat, spełnienie moich marzeń i totalny zachwyt w jednym. Może w piątek przyjdą wkłady.
Swoją drogą osiem sztuk "zdjęć" kosztuje tyle samo, co cały aparat :)

tn_1311676687942

Mam w głowie setki przyszłych kadrów ;) Pomysłów na zdjęcia, na sesje, aaa! Widzę dwa problemy w związku z tym; pierwszy: jak tu kadrować w polaroidzie? Problem numer dwa: setki zdjęć z polaroida to jakieś kosmiczne pieniądze.

Porzuciłam na razie myśl o kupnie nowej lustrzanki (bądźmy jednak rozsądni...) i chyba pora inwestować we wkłady do polaroida, o.

12 komentarzy:

  1. też mam ochotę na polaroida... eh... ale te klatki... koszmarek cenowy masz rację... ale jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no zobaczymy ten efekt, obawiam się, że pierwsze dwa zestawy wkładów pójdą na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się marzy:) Planuje wyszukać jakiś fajny model zanim stąd wyjedziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać tych zdjęć;)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż mogę napisać, skoro mam dwa:) Zupełnie straciłam dla nich głowę:) Uzależniają i drenują kieszeń:)
    Do serii 600 można jeszcze dostać stare wkłady polaroida.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    Kemotka, polecam allegro, mój kosztował 80 zł ;) jest chyba w super stanie, zobaczymy co się stanie, jak załaduję "kasetę".
    Delie, ja kupiłam z impossible project wkłady, bo boję się, że te prawdziwie polaroidowe są na tyle przeterminowane, że nawet nie uruchomią "ładunku"...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula, nie są. Te stare są lepsze, również pod względem jakości - chociaż bardzo przeterminowane mogą dać szalone kolory, ale to samo daje Ci w nowych IP;) IP robi słabe w porównaniu ze starymi wkłady. Zresztą przygotowują sobie polaroidowy post m.in. o tym dlaczego nie lubię IP:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to bardzo cenna informacja, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo!
    jakiś czas temu oglądałam program, w którym mówili o tym, że w Holandii reaktywują fabrykę produkującą Polaroidy i wszystko do nich. Nie wiem, czy to działa już, czy tylko był to pomysł, ale bardzo mnie to zaciekawiło.
    Czekam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zerknij tutaj:

    http://fromme-toyou.tumblr.com/post/8096351909/impossible

    OdpowiedzUsuń