poniedziałek, 18 kwietnia 2011

noooo iiiile można....

...wklejać zdjęcia kwitnących kwiatków i nowych listków? Masakra, prawda?
;)


_DSC0105-pola

_DSC0103-pola

_DSC0079-pola

_DSC0051-pola

I jeszcze te tulipany, no doprawdy, mogłabym sobie darować, bo to już nudne.



_DSC0081-pola
Dziś była premiera nowych balerinek. Obtarły mnie cholery!


_DSC0115-pola
I było bardzo, bardzo ciepło. Spacer po Plantach w tunice z krótkim rękawem, bez żadnej bluzy. Gotowałam się w dżinsach!



_DSC0116-pola

3 komentarze:

  1. a u mnie też była dziś premiera nowych butów. nie wiem, jak je określić. ni to baleriny ni sandałki ;) ale obtarły mnie jak cholera także. w pracy zmieniłam je na stare balerinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. z nowymi butami czasami tak bywa. ja miałam szczęście z moimi nowymi butami (; ale przymierzam się do kupna następnych, więc zobaczymy jak będzie (;
    i nigdy dość wiosennych zdjęć! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. moje baleriny muszą chwilkę jeszcze poczekać, a "polko" kusi..;))
    cudne fotografie!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń