czwartek, 28 kwietnia 2011

od wielkanocnego zajączka

Za półtora miesiąca!

_DSC0514

6 komentarzy:

  1. tez chciałam, ale mam wesele drugie w czerwcu
    miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjju!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i będziesz u mnie w Rybniku :) Super! No i jeszcze na koncercie Bryana... mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie. nie jestem wielką fanką Bryana, ale to muzyka mojego dzieciństwa ;) siostra go namiętnie słuchała, a ja razem z nią ;) na koncert z przyjemnością wybrałabym się, ale akurat nie jest mi po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Adamsa wielbie za te piosenkę, która śpiewał ze Stingiem i Rodem Stewartem:) i za 18 till I die, za Have you ever loved a woman, za tyyyyle innych piosenek:) no i barrrrrdzo lubię koncerty.
    A w Rybniku ostatnio bywam raz na dwa tygodnie, wprawdzie przejazdem, no ale zawsze;)

    OdpowiedzUsuń