wtorek, 8 marca 2011

Man! I feel like a Woman.

Wszystkiego dobrego dla wszystkich Dziewczyn z okazji Dnia Kobiet!
:)
Jak słusznie zauważyła na swoim blogu Maggie, goździki zostały teraz zastąpione przez tulipany. Nie zliczę, ile dziś widziałam lekko nadwiędniętych pojedynczych tulipanów, niesionych przez dziewczyny ;) 
I ja dostałam swoje, w cudnym kolorze, z jednym dopiero co wyrośniętym pączkiem, kupione mimo gorączki, kaszlu, cieknącego nosa, dreszczy itepe. It must be love ;)
(Rajstopy też bym mogła dostać! Ładne widziałam niedawno!)

 

"Być kobietą to jest szczęście największe", powiedziała dziś Anna Dymna :)



8 komentarzy:

  1. Boże, jak ja liczyłam dzisiaj na tulipany ....

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dostałam dziś goździki ;) i marmoladę. ale i taki oklapnięty tulipan mi się trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najfajniejsze w dniu kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie być kobietą :) Piękne tulipany! Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ładne widziałam. Rajstopy ;-)

    Dostałam bazie! I tulipany ofkors! I laurkę - serce i podpis '8 marca - Dzień Kobiet' ręką Tatusia M., hehe (jak oficjalnie), a pozostała przestrzeń została zorganizowana przez M. ;-)))

    Czy to największe szczęście być kobietą? Bo ja wiem? Nigdy nie byłam mężczyzną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne! wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. radości z kobiecości, dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś tulipy pięknie rozwinięte :)

    OdpowiedzUsuń